Student och stuff

YO

Sitter här och leker tuff när jag tuggar tuggummi:)
Precis kommit hem ifrån Bo's student,helt okej. Förutom att jag fick ta davids roll i att vara "trög" :( Inte helt lyckat iaf, har iaf kommit fram till att jag säger de mest korkade sakerna ibland.
Som igår när vi var på bo01 med klassen så frågade jag Oscar:

Jag: Vem är det som är tysk på din sida?
Oscar: min morfar
Jag: ja, men av dina föräldrar?

Suck:( Aja jag får leva med det.

Jobbat hela dagen idag, eller ja jobbat och jobbat. Jag fick mest slita och bära säckar, samt rensa en hel maskin, och den är inte liten. Speciellt inte när det sitter stelnat plast eller klibbigt plast inuti i den. Fick inte mycket lugn tid idag, även om jag maskade lite med städningen....

Jobba imorgon igen, sen är det bara nästa vecka kvar, sen är jag klar med jobbandet:) WIE. Ska bli så skönt att sluta jobba och kunna njuta av sommarlovet ordentligt. Har inte badat i havet än, det blir ett måste. Jag badade iaf i poolen förra veckan, 21grader.
Ska även till min kusin i Bara, och ha kusinträff. Ska bli riktigt roligt, då man knappt träffar dom längre. Ända sedan min älskade moster dog så har kontakten bara sjunkit.
R.I.P Shirely. Snart två år sen, tiden har gått fort men du är saknad som bara den

JAG HAR SOMMARLOV

//Jeffår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0