Skolavslutning

Skolavslutning imorgon. Riktigt skönt, ska jobba sen torsdag fredag samt hela nästa vecka. Tjänar duktigt med pengar så det är inga problem.

Samling vid halv 11, få betygen osv sen kanske till kyrkan. Tror inte det iaf men man får se:)

På eftermiddagen så ska jag köra min pappa till ögonläkaren eftersom han ska troligen operera ögonen. På kvällen blir det att man drar ner till ribban och chillkrökar med dom i klassen. Får se hur länge man stannar där, det är ju EM:D
Behöver väl inte skriva något om EM skulle jag tro, då de flesta följer det, samt de som inte gör det får reda på allt ändå.
En liten smårolig sak var iaf på jobbet, när en av delägarna kommer in till mig och säger

Anders: startelvan är släppt, han mffaren börjar på topp!
Jag:  Rosenberg? Zlatan?
Anders: Nej, han den andra
Jag: Daniel Andersson?
Anders: Nej inte han, oh gud vad heter han, den andra anfallaren i mff
Jag: ehm, mff har ingen anfallare med?
Anders: Jo han den dära Nils Yngvesson

Som ni märker kan han inget om fotboll, men han försöker:)

//Jeffår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0