Länge sedan

Hoj:)

Riktigt länge sedan man skrev... Tröttnade ganska snabbt på detta, men efter att någon tvingade en att börja skriva igen så får man väl ta upp det igen.
Bea "tvingaren" Nilsson är väldigt duktig på att övertala en iaf.

Så vad har hänt sen sist? Jo en hel del:) men jag orkar inte dra upp allt, kommer bara nämna det viktiga:

Den 3e juni tog Flong studenten:) Riktigt roligt där borta, halva korplaget var där och firade honom. Där åt kräsnepellen jesper smörgåstårta för första gången i sitt liv. Duktigt gjort, även om jag tog väldigt lite men vad kan hända liksom?
Senare på kvällen drog jag vidare till Johans student, där man inte stannade så länge eftersom vi skulle vidare till etage och fiesta. Riktigt roligt på etage, för att sen vid 10 på morgonen sticka till skolan:) när man hade kommit halv 6:)

Den 5e juni tog My, Kim och Moa studenten. Skulle vara på mediegymnasiet vid 5 tiden, och jag slutade 3 så det blev gå runt i stan, där man träffade hilda^^ Köpte studentnallar till moa, kim och my där. Senare stack man vidare till medie där man fick sitta i ungefär en timme innan det var dax för dom att gå ut.
Efter deras utspark drog man hem och fixade sig så man kunde vara fin innan my och kim kom hem till deras efterfest.
Liza och hennes polare? sjöng en sjukt fin låt för kim och my som man nästan ville gråta till, men jag är stor och stark så jag gör inte sånt :-)
My hade väl världens tur kan man säga, då jag och jimmy trodde vi hade köpt en bok som heter "100 saker du inte vill veta om sex" men det hade tydligen blivit en annan. Kim fick lite tärningar på saker man ska göra samt en penna som "ritar" choklad som man sen ska slicka upp;D

Efter vi hade varit hos my och kim drog jag och jimmy vidare till Moas efterfest där det var sjukt mysigt. Älskar tält :-)
Trevligt folk och roligt:) Fick lite sprit i mig och då blir jag alltid glad :)
Efter någon timme kom en taxi och hämtade mig, moa och jimmy för att den skulle köra oss till hipp. Väl där inne så var det inte så roligt... Blev lite besviken på det stället, men jag hade så sjukt roligt innan så det gjorde inget:)

Nu de senaste dagarna har jag bara jobbat hos min fassa. Fått vara ute i den tråkiga delen av fabriken. Alltså den delen där det bara finns en maskin och det är bara en person som ska sköta den, alltså jag. Helt okej att vara där, sitter o smsar mest, samt kastar en tennisboll mot väggen haha.

Fick även massage idag, skummaste någonsin. Tror hon erbjöd mig sex, för vad är detta för en kommentar "Jag kan massera vilken kroppsdel som helst". Hon sa det bara sådära, utan att varna om det:(

Nu får jag inte skriva mer av bea, eftersom hon tvingar mej att sluta skriva:(
Hon är konstig hon, först tvingar hon mig att börja skriva, sen att sluta. Bestäm dig kvinna:)

//Jeffår

Kommentarer
Postat av: Bea

hahah! :D

2008-06-10 @ 23:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0