fredagen den 13e...

Vi kan väl säga att detta är inte min turdag iaf:)
Maskinerna klyddade som bara den på jobbet, och den ena gick nästan sönder:)
Aja, väldigt skönt och sluta halv 3 idag iaf. En annan sak som inte var skön, var att jag fick nog det äckligaste till lunch..
Dom på jobbet skulle dra och käka, så beställde jag ett grillspett av dom, som de skulle ta med sig tillbaka. De kommer tillbaka med två boxar, först öppnar jag den ena och ser enbart grönsaker, eller ja typ 6 majskorn och 3 gurkor...
I den andra boxen så ligger det tzatziki, ännu mer grönsaker, och tre köttbitar... och dessa var inte stora, har nog aldrig sett så små köttbitar i hela mitt liv. Tzaziki är väl inet riktigt min sak om man säger så, sen den potatisen som låg i vill jag inte veta hur de har fått fram den...

Nu ikväll ska jag nog bara ta det lugnt tror jag, ska se om jag kan slippa följa med min mamma till min kusin, för vi ska ha kusinträff där^^
Min far är i danmark med jobbet och kommer inte hem förens sent, så jag får se om jag chillar hemma ist:)

/jefffåååår:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0