Datorn borta:(

Datorn blev inlämnad för någon dag sedan, därför jag inte har skrivit något eller varit inne så värst mycket:) Hade glömt bort min mors dator helt och hållet.....
Segare dator får man nog leta efter. Hittade också 2miljoner bilder på mig som är ungefär 2-3år gamla:) Riktigt roligt och kolla igenom och se vad man hade tagit för några haha, lite pinsama bilder men men.

Undra när jag får tillbaka datorn? så jag slipper sitta vid den bärbara, som är sönder haha..

Snart dags för mat iaf:) mums!

Sov hos benne från torsdagen till igår... Lite läskigt och vakna med att Simon( Bo ) ligger på en och viskar massa snuskiga saker i örat, samt att han ligger och jukar. Våldtagning på G där...
Du är läskig Bo:)

//Jeffår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0