Högskoleprovet

Glömde nämna detta. Som sagt så har jag gjort högskoleprovet idag, det var väl sådära.
Lite småsegt att sitta där från 8:30 - 16:20 även om man hade de 30mins rasterna mellan proven.
Iaf så träffade man Steffi där som man inte har sett på ett år, eftersom hon tog studenten förra året.
Tur att man var i samma grupp som henne.

Lite småroligt var det också att den delen jag kunde bäst var "test del", så den räknades inte in i provet.
Svenskdelen(orden) var rena rama gissningsleken. Ord som eternit, flagrant, pagod, famla var med, inte precis några ord jag har hört talas om innan...

Nu får man vänta sina 4 veckor innan man får provet... nervöst:)

Kommentarer
Postat av: AGAINST HUMAN TRAFFICKING

det värsta som finns med bloggandet är när man får "kommentarer" bara med reklam, jag vet! förlåt! men det här är viktigt:

jag behöver Hjälp med att stoppa HUMAN TRAFFICKING
Engagera dig genom att sprida kunskapen vidare.
Länken finns på min blogg.

2008-04-05 @ 22:19:09
URL: http://Royalblue.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0