DM

Såja, då har man spelat DM i innebandy också.
Sjukt skum tunering iaf...
Första matchen så möte vi NTI, ett pisselag som vi förlorade mot, bra jobbat Bagdad.
Shit trodde jag skulle spy efter matchen, känns när man inte har rört på sig på ca 3månader.
Vi förlorade nog med 4-2 tror jag.

Nästa match mot Klippan var ju bara sinnes.... De hade haft 70st på sin första uttagning, sen 30 st hade gått vidare. Sen hade varit så jämt melllan dessa spelarna så de hade behövt 3 uttagningar till för att ta ut 15 spelare. SINNES! Iaf så förlorade vi också denna matchen, vi hade lika bra kunnat vinna. Matchen slutade iaf 7-4 till dom.
De andra lagen förlorade 13-1 och 7-1 över dessa så vi var väl duktigast :-)
Btw, dom var djur:)

Sista matchen var vi tvugna att vinna med 2mål för att gå vidare till DM-slutspel men så fick vi två mål bortdömda av någon konstig anledning så matchen slutade 7-7. Men men alltid roligt och vara med i skollaget...

Nu ska jag nog lägga mej ner och vila, även om jag måste rå plugga till samhälleprovet imorgon*skjut mej*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0